måndag 18maj

12 SKOLDAGAR till sommarlovet
38 DAGAR till metaltown
asso omgomgomg, pepp som fan!

jag längtar till sommaren.
förstå vad grymt det kommer bli!

måndag: matte första lektionen. det blev som vanligt, inte särskilt mycket plugg, bara snack om helgen. även om vi kanske behöver plugga inför nationella imorgon så blir det inte så. man orkar inte. sen blev det fika i matsalen. chips och läsk. nomnomnom!
lektion #2 brukar vara naturkunskap. this day it wasnt. vi hade matte. men jag och mimmi skulle gå och hyra en miniräknare som hon skulle ha till provet imorn. men istället blev det att skriva ut min grafiskartikel och ge till hanna. och sedan gick vi ut och hade ett långt samtal om saker. det är så jävla lätt att prata med dig mimmi! du förstår precis. och du vet vad jag menar fast jag formulerar mig helt galet. tackförattdufinns.
sen märkte vi att vår lektion faktiskt redan var slut. så vi gick in, fick be om hjälp att låsa upp klassrummet eftersom min väska fortfarande var där inne, hämtade ut miniräknaren och gick åt käkade.
ingenting intressant hände mer idag mer än att jag och mimmi satt på lunchrasten och lärde oss changes - tupac på piano.

Dagen knarklåt för övrigt är Adore you - Lil' Rain

hugsnkisses, amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0