GAY 8D

Japp:'D nu har vi sett my bloody valentine. :O den va.... inte så rolig.. men å andra isdan så var det ingen komedi, fast Amanda tyckt den var lite komisk ändå. ja själv satt jag ju och blunda halva filmen... slösa bort 125 spänn? näe! det var kul ialf :'D jag sk´river väldigt kreativt känner jag och amanda står och rättar alla stavfel. (oerhört störande) dessutom klagar hon på att jag är smilie kåt. men hallå, vem gillar inte smilisar lixom? :D:D:D ( eller ja inte amanda då, men hon räknas inte) :D jaja nu vill manda skriva så hon har en chans att försvara sig^^ 

haha xD <---- smilie :D
höhö.
nej jag hatar inte smilies, bara överproduktion av dom. som jag känner att jag själv kommer att göra nu bara för att jag har stört mig på miim (Y)
höh.
aja, iaf.

vi var på bio med robin, phläp, jonatan, ring, bobben och a1. it was nice :) mhm.  
nu vill vi inte att phläp någonsin ska ha på sig sin gasmask när det är mörkt och vi är närvarande. för då kommer vi bajsa på honom :D (AA HÖRU DET PHILIP?!) juste :D ägd! lol.

aa, hursomhelst.
idag åt vi satsarfrukost som var jättegod, utomhus! for once. det är härlig sol ute och man blir galet lycklig. vi har fan haft regnväder i typ en vecka nu så det är ganska nice med sol.

Imorgon är det Hardcore Superstar @ grönan. Be the there or be... gay 8D ..like Ring :D

Sen är det 10 dagar kvar till METALTOWN!

och bobben är söt :D
pusspuss

Kommentarer
Postat av: phläp

men jag vill inte bli bajsad på :(

2009-06-16 @ 15:28:36
Postat av: amanda

då fåru ha gasmasken när det är ljust ute :D

2009-06-16 @ 22:59:41
URL: http://miimanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, jag var inte där, "Imorgon är det Hardcore Superstar @ grönan. Be the there or be... gay 8D ..like Ring :D"

hoppsan...

2009-06-18 @ 01:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0