FUKKINGDATORER

Jag hatar datorer. Jag hatar att jag inte har något tålamod över huvud taget. 
MIN JÄVLA CP SKÄRM FUNKAR INTE TILL MIN NYA DATOR. 

Ja, man sitter där hemma i lugn och ro och fixar med den nya datorn sladdar över precis hela rummet och Death cab for cutie i högtalarna (fan va bra humör jag var på), 
Så ska man koppla in gammla skärmen, men tror du det går eller? Nej! Då behöver man en jävla adapter. Vänder upp och ner på varenda  jävla sladd för att se om man hittar någon. Inte gjorde jag det, nej. Humör från topp till botten på ca 5 sekunder. 

Så nu sitter jag här i ett virrevarv av sladdar trycker i mig chocklad, och surar. Kul man kan ha. 

Jag hatar datorer. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0