karlberg p2

hejsan svejsan!
just nu är jag på konfirmationsläger i karlberg som ledare. har det bra här men saknar mimmi och massa andra som är där hemma. men på lördag kommer amanda och mimmi HIT! det ska blir grymt roligt att träffa dom igen! jag har nog räknat ner enda sedan jag kom hit, haha. jag äter som en häst även fast det är mat jag egentligen inte gillar så det är grymt ! mat <3 liksom! haha.
menmen, nu ska vi ha filmkväll i matsalen med projektor. nyckel till frihet blir det. hoppas den är bra, men det ska den vara enligt de andra så det är toppen.
hoppas att ni har det bra där hemma och får sova mer än mig och har bättre väder. fast mest av allt hoppas jag att det ska bli bra väder här borta med. för trots att det är sommar så går jag runt med fyra tjocktröjor, leggins med mjukis över. så kallt är det nog ! 
ha det bra, pussar och kramar från amanda i karlberg :D

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vilken jättefin blogg du har!

2009-07-12 @ 22:50:38
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0